Rabu, 13 Maret 2013

JR EAST E231-900 SERIES

JR EAST E231-900 SERIES



The Chūō-Sōbu Line (中央・総武緩行線 Chūō-Sōbu-kankō-sen) is a railway line located in Tokyo and Chiba Prefecture, Japan. Part of the East Japan Railway Company (JR East) network, it runs on separate tracks along the right-of-way of the Chūō Main Line (Chūō Line (Rapid)) and Sōbu Main Line (Sōbu Line (Rapid)), providing service between Mitaka Station in the cities of Mitaka and Musashino and Chiba Station in Chiba.
The term Kankō (緩行 lit. "slow run") distinguishes local trains on the Chūō-Sōbu line from rapid service trains running on the Chūō Main Line between Mitaka and Ochanomizu and on the Sōbu Main Line between Kinshichō and Chiba.(by :wikipedia english)


 Chuo-Sobu (中央 · 総 武 缓行 线 Chuo-Sobu-Kanko-sen) adalah jalur kereta api yang terletak di Tokyo dan Prefektur Chiba, Jepang. Bagian dari Perusahaan Jepang East Railway (JR East) jaringan, itu berjalan pada trek yang terpisah di sepanjang kanan-cara-dari Jalur Utama Chuo (Chuo Line (Cepat)) dan Sobu Main Line (Sobu Line (Cepat)), menyediakan layanan antara Stasiun Mitaka di kota-kota Mitaka dan Musashino dan Chiba Station di Chiba.
Istilah Kanko (缓行 lit "lari lambat".) Membedakan kereta lokal di jalur Chuo-Sobu dari kereta layanan cepat berjalan di jalur Chuo Utama antara Mitaka dan Ochanomizu dan di jalur Sobu Utama antara Kinshicho dan Chiba.



中央総武線は、(中央·総武缓行线中央総武·観光-SEN)東京と千葉県に位置する鉄道路線である。東日本旅客鉄道株式会社(JR東日本)は、ネットワークの一部では、それが提供して、中央のメインライン(中央線(快速))と総武線メインライン(総武線(快速))の通行権に沿って別々のトラック上で実行される三鷹市と武蔵野、千葉の千葉駅の都市で三鷹駅間のサービス。
長期観光(缓行点灯。"遅いラン")は三鷹と御茶ノ水の間と錦糸町と千葉間の総武線本線中央本線上で実行されている快速列車から中央総武線上のローカル列車を区別します。



Tidak ada komentar:

Posting Komentar