Sabtu, 27 April 2013

CC 204 LOCOMOTIVE


CC204 locomotive is a class of diesel-electric locomotives were assembled specifically for Indonesia by PT. General Electric locomotive Indonesia which is a collaboration between General Electric Transportation with Railway Industry Madiun (INKA). Locomotive class is divided into two series, the first series CC204 is a model with a short hood C18Mmi spartan (like CC201), and a second series CC204 C20EMP models with aerodynamic nose (like CC203).


Both series are equally bergandar Co'Co '. It means the locomotive with two bogies, where each bogie has three drive shaft, each driven by its own traction motors. This locomotive has Sirius Brightstar computer components developed by General Electric locomotive type that is able to mitigate the damage about 45 minutes before the damage occurred. Now the majority of locomotive locomotive depot is located in Surabaya Sidotopo (SDT). CC204 08 Locomotive and so purchased by PT. Kereta Api Indonesia Rp 20,000,000,000.00. This locomotive has an appeal to 12 carriages. This locomotive is the maximum speed 120 km / hour.



Lokomotif CC204 adalah lokomotif kelas diesel-listrik yang dirakit khusus untuk Indonesia oleh PT. General Electric Lokomotif Indonesia yang merupakan kolaborasi antara General Electric Transportation dengan Industri Kereta Api Madiun (INKA). Lokomotif kelas dibagi menjadi dua seri, seri pertama CC204 adalah model dengan singkat hood C18Mmi sederhana (seperti CC201), dan seri kedua CC204 C20EMP model dengan hidung aerodinamis (seperti CC203).


Kedua seri sama-sama bergandar Co'Co '. Artinya lokomotif dengan dua bogie, di mana setiap bogie memiliki tiga poros penggerak, masing-masing digerakkan oleh motor traksi sendiri. Lokomotif ini memiliki Sirius Brightstar komponen komputer yang dikembangkan oleh General Electric jenis lokomotif yang mampu mengurangi kerusakan sekitar 45 menit sebelum terjadi kerusakan. Sekarang mayoritas depot lokomotif lokomotif terletak di Surabaya Sidotopo (SDT). CC204 08 Lokomotif dan sebagainya dibeli oleh PT. Kereta Api Indonesia Rp 20,000,000,000.00. Lokomotif ini memiliki daya tarik hingga 12 gerbong. Lokomotif ini adalah kecepatan maksimum 120 km / jam.




CC204機関車は、ディーゼル電気機関車のクラスでは、PTでインドネシアのために特別に組み立てられた。鉄道産業マディウン(INKA)とゼネラル·エレクトリック機関間のコラボレーションであるゼネラル·エレクトリック機関車インドネシア。機関車のクラスを2つのシリーズに分かれており、最初のシリーズCC204は、短いボンネットC18Mmi質素(CC201のような)、および空力鼻(CC203のような)との第二シリーズCC204 C20EMPモデルとモデルです。

どちらのシリーズも同様bergandar Co'Co'です。また、各台車3つの駆動軸がある2台車、自身の走行用モータにより駆動されると、各機関を意味する。この機関車は、損傷が発生する前に45分程度のダメージを軽減することが可能であるゼネラル·エレクトリック機関車の種類によって開発されたシリウスコンドコンピュータのコンポーネントを持っています。今、機関車機関車デポの大半はスラバヤシドトポ(SDT)に位置しています。 CC20408機関車とそうPTで購入しました。 Keretaアピインドネシアルピア20,000,000,000.00。この機関車は12馬車に魅力を持っています。この機関車は120キロ/時の最大速度です。


Tidak ada komentar:

Posting Komentar