Minggu, 13 Oktober 2013

JR EAST SERIES 203 (KRL 203)

JR East 203 series ( 203系) is a type of electric train that was introduced in 1982 by the Japanese National Railways and operated by East Japan Railway Company in Joban Line and terusannya the Tokyo Metro Chiyoda Line . KRL is not operating on the Odakyu line security system due to incompatibility .
In late July 2011 , a total of 5 sets of 203 JR ( Mato 51 , ​​52 , 66 , 68 , 69 ) were sent to Indonesia and 4 sets ( Mato 53 , 54 , 55 , 67 ) to the Philippines through the port of Niigata . KRL was donated by JR East because it was not operated lagi.Di Indonesia , KRL is only operated up to 8 trains per set because of inadequate long way off the train platform and 6.Untuk 5 series that arrived in the Philippines , Philippine National Railways run the KRL with pulled by locomotives given the unavailability of electricity network on the traffic flow Tutuban - Bicol where KRL is operated . Electrical system with a generator mounted on the carriage ends ( Kuha 203 ) for lighting and air conditioning functions .

JR East 203 series (203系) adalah jenis KRL yang diperkenalkan tahun 1982 oleh Japanese National Railways dan lalu dioperasikan oleh East Japan Railway Company di Jalur Joban dan terusannya yaitu Jalur Tokyo Metro Chiyoda. KRL ini tidak beroperasi di jalur Odakyu karena ketidakcocokan sistem keamanan.Pada akhir Juli 2011, sebanyak 5 set JR 203 (MaTo 51, 52, 66, 68, 69) dikirim ke Indonesia dan 4 set (MaTo 53, 54, 55, 67) ke Filipina melalui pelabuhan Niigata. KRL ini dihibahkan oleh JR East karena sudah tidak dioperasikan lagi.Di Indonesia, KRL ini hanya dioperasikan sepanjang 8 kereta per set karena tidak memadainya panjang peron dengan cara melepas kereta 5 dan 6.Untuk rangkaian yang tiba di Filipina, Philippine National Railways menjalankan KRL ini dengan ditarik oleh lokomotif mengingat belum tersedianya jaringan listrik aliran atas pada lintas Tutuban-Bicol tempat di mana KRL ini dioperasikan. Sistem kelistrikan dengan genset dipasang pada kereta ujung (KuHa 203) untuk fungsi penerangan dan pendingin udara.


JR東日本203シリーズ( 203系)国鉄によって1982年に導入され、常磐線とterusannya東京メトロ千代田線でJR東日本が運営していた電車の一種です。 KRLは互換性がないため、小田急線のセキュリティシステム上で動作していません。後半に2011年7月、 203 JR (マト51 、 52 、 66 、 68 、 69)の5セットの合計は、ポートを介して、フィリピンにインドネシアと4セット(マト53 、 54 、 55 、 67)に送られた新潟の。それはlagi.Diインドネシアを運営されていないため、 KRLはJR東日本によって寄贈された、 KRLがためだけの列車のプラットホーム、フィリピンに到着6.Untuk 5シリーズ、フィリピン国鉄オフ不十分な長い道のりのセットごとに8列車まで運営されビコールKRLが作動する - トラフィックフローTutubanに電力網が利用できない与えられた機関車に引かれてKRLを実行します。照明や空調機能のためのキャリッジを終了する(クハ203 )に搭載された発電機と電気システム。

Tidak ada komentar:

Posting Komentar