Minggu, 13 Oktober 2013

Tōkyū Corporation 8000 (KRL TOKYU 8500)

KRL former Tokyu Corporation ( or called Tokyu course ) began to enliven Jabodetabek commuter fleet since the entry of the 8000 series and 8500 series . KRL former Tokyu Series 8000 was made in 1970 and KRL 8500 series was made in 1975 's and is an extension of the Tokyu 8000 series . Special to the unit numbered 07xx and 08xx ( eg 0715 and 0815 ) is a unit made in 1985 to the top .
KRL is imported from Japan at a price of approximately 800 million per unit , or about 6.5 billion per circuit with 8 trains . Thanks to the good care , KRL Tokyu has been rarely troubled and can be operated up to ten years in Greater Jakarta .
Tokyu 8500 series ( Japanese :东 急8500系) is a unit of electric train made ​​Jepang.indonesia buy this train along Tokyu 8000 series at a price of about USD 800 million per carriage , or about 6.5 billion per circuit with 8 trains per circuit . In addition, the series 8500 series is also sold to Nagano Electric Railway ( Nagaden ) and Chichibu Railway with the formation of 3 trains per circuit and a train numbered 8723 given to Izukyu which was later modified into driver cabin .

KRL eks Tōkyū Corporation (atau disebut Tokyu saja) mulai meramaikan armada komuter Jabodetabek sejak masuknya rangkaian seri 8000 dan 8500. KRL eks Tokyu Seri 8000 dibuat pada tahun 1970-an dan KRL seri 8500 dibuat pada tahun 1975-an dan merupakan pengembangan dari Tokyu seri 8000. Khusus untuk unit bernomor depan 07xx dan 08xx (mis. 0715 dan 0815) adalah unit yang dibuat pada tahun 1985 ke atas.KRL ini diimpor dari Jepang dengan harga sekitar 800 juta per unit, atau sekitar 6,5 miliar per rangkaian dengan 8 kereta. Berkat perawatan yang baik, KRL Tōkyū selama ini jarang bermasalah dan dapat dioperasikan sampai sepuluh tahun mendatang di Jabodetabek.Tōkyū seri 8500 (bahasa Jepang:東急8500系) adalah unit kereta rel listrikbuatan Jepang.Indonesia membeli kereta ini bersama Tōkyū seri 8000 dengan harga sekitarRp 800 juta per gerbong, atau sekitar 6,5 miliar per rangkaian dengan 8 kereta per rangkaian. Selain itu, rangkaian seri 8500 ini juga dijual ke Nagano Electric Railway (Nagaden) dan Chichibu Railway dengan formasi 3 kereta per rangkaian dan satu kereta bernomor 8723 diberikan kepada Izukyu yang kemudian dimodifikasi menjadi berkabin masinis.

KRL前者東京急行電鉄株式会社(または東急のコースと呼ばれる)は、 8000シリーズと8500シリーズのエントリー以来盛り上げるJabodetabek通勤艦隊を始めた。 KRL元東急8000系は1970年に作られたとKRL 8500シリーズは、 1975年代に作られたと東急8000シリーズの拡張機能です。ユニットへの特別07XXと08xx (例えば0715と0815 )がトップに1985年に作られたユニットである番号が付けられています。
KRLは約800万台当たり、または8列車で約6.5億あたりの回路の価格で、日本から輸入されています。良いケアのおかげで、 KRL東急はほとんど悩まされていないと大ジャカルタの10歳まで動作させることができます。
東急8500シリーズ(日本語:东急8500系)日本製電車の単位である。インドネシアはUSD 、約キャリッジあたり8億、または回路あたり8列車で回路当たり65億程度の価格で、東急8000シリーズに沿ってこの列車を買う。また、シリーズ8500シリーズは、回路ごとに3列車の形成と長野電鉄( Nagaden )と秩父鉄道に売却し、列車は後でドライバキャビンに変更された伊豆急に与えられた8723の番号が付けられています。

1 komentar:

  1. blognya keren (y)
    jangan lupa kunjungi blog kami ya, dipoinduk-tnk.blogspot.com untuk mengetahui berbagai informasi seputar sub divre 3.2 TNK :)

    BalasHapus